ofc

idag har de varit en jävligt slapp dag har inte varit i skolan efter som jag är sjuk.
Ist har jag försökt baka hmm..
nu äre musiken som gäller , jag måst ba säga är typ världens lyckligaste människa nu för tiden älskar alla typ :)
senare mot kvälln blire att se supernatrual världens bästa serie asso !! skämta inte;)

shit , det känns sjuktlänge sen jag träffa gamla kompisar dom som man va me mest förr säger man knappt hej till längre och de gillas inte !
ska iaf ha tjejkväll nån dag framöver så får vi se vilka som är värdiga att komma :)

satt och kolla igenom en massa gamla bilder i dag ofy vad hemsk har kort på typ alla sen man va liten , de va en lycklig tid de :)
men sånt är livet man kan inte få allt man vill :)

har iaf funderat över att sluta röka de känns som en bra ide men kan bli gode jobbigt xD

ayah som pricken över I:et kan ni få nå konstiga bilder :)

jennygumman!

lollo och amanda<3

riktiga gammbilder dära :)

saaaring<3

jonniiiiiiiis<3

amanda, karro<3

sara och dunja<3

mandii<3

saknas några annars äre sommarfolket <3

faysiiii och zazzze<3

jonte, jonte och jess<3

jeppebv, eliasS, rickard<3

ellllepelllle<3

calle<3

assssso skulle haft mer bilder och lagt ut om inte alla va så tragsika och inte vill va me när de gäller att ta kort :O
ah och som ni ser är de från allt till nya bilder som gamla :)

PUSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0