saker jag fullständigt hatar!

-gå ensam utan ström på mobilen eller nått.
-människor som smaskar eller pratar med mat i munnen.
-folk som äter bananer offenligt.
-dockor.
-fiskar.
-traktorer.
-folk som stirrar.
-folk som spelar dumma men som igentligen är smarta.
-folk som ljuger.
-falskhet.
-folks armhålor eller folk me svettfläckar!
-blod.
-när folk pillar mig på ryggen.
-jätte omogna människor.
-överdrivare.
-mens.
-folk som pratar jätte högt i mobilen för att alla ska höra om vad dom har gjort underhelgen.
-när folk står bakom mig / går efter mig.
-speglar i mörka rum.
-bli generad
där va några saker jag faktikst hatar jäääääte mycke ;$ 


och massa mer tjoller:)
ayah iaf fått ny design av jaquline(aa TACK!
känns som mitt liv håller på att dö ut hah , men på fredag blire nog att fira faisal han fyller ju som år dårå:)

pussssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0