Dag1

Alexandra ida björk är hela namnet på mig , ska göra ett inlägg om mig . Kan bli svårt vet inte vad jag ska berätta , för mer än halva mitt liv ska ingen få reda på .
Men kan väl säga att jag är en livsglad själ , älskar att skratta med folk som står mig nära.
Jag är 15 år än så länge fyller snart 16 i februari går på ursvikens skola.
Jag ska nog välja hotell och turism i gymnasiet efter som jag älskar att fara och resa även att prata .
Min favorit musik är ju reggae men jag kan nog lyssna på all sorts musik , avgudar Bob marley.
Annars är jag nog en helt vanlig människa med både bra och dåliga sidor.
live your life you love, love the life you live. Ge alla en chans innan du dömmer brukar jag säga , jag har nästan inga fördommar alls , och jag älskar att hålla på med saxen och sjunga men de får ingen höra heh .
Ja det va väl lite om mig vet som inte mer vad jag ska skriva
PUSS♥


Kommentarer
Postat av: Sanna :]

vi måste ses nån dag gumman! <3

2011-01-07 @ 22:14:06
URL: http://sannaslifeee.blogg.se/
Postat av: Anonym

du glömde skriva att du är obeskrivligt fet, att du borde banta, att du inte på något sätt passar in i dagens ideal som du så ofta fördömer, att du är ful som bara den och dessutom en uppkäftig liten snorunge.

2011-01-15 @ 01:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0