Dag5

kärlek för mig är olika , beror på vilket sorts kärlek det är.
Men i själva verket tror jag inte på kärlek , det är bara en anledning för att inte vara ensam, det är en annan sak med familje kärlek..
Men jag har disskuterat med många om det här , alla har velat slå sönder mig hah.
Men det är de jag tror inte på de jag aldrig upplevt själv om man säger så, jag tycker kärlek bara är en skit grej jag mena jag tror ingen älskar varandra dom känner bara ensamhet ,
Det är ju bara att ha samlag för att utöka befolkningen?
Och om kärleken fanns skulle inte alla knulla runt hela tiden eller hur ?
Det är ju de ända ungdomen gör i dagens läge de är knulla knulla och knulla igen , te,x med en helt främmande människa, Jag tycker det är SLAMPIGT!
och det kallar inte jag kärlek.
Vem vet en dag kanske jag ändrar åsikt men det lär inte hända på ett bra jävla tag , nu börjar jag bli arg på de här inlägget och känner att jag inte kan sluta skriva !

Som jag tycker kärlek ska vara om den nu skulle finnas , är att man ska känna samhörighet och uppskattas för den man är och inte för att få sig ett ligg , jag mena man ska kunna kolla på en människa och varje gång känna det är den där människan jag vill leva med föralltid , man ska inte leta fel på varandra hela tiden eller vara otrevliga eller använda sig av otrohet, om jag fick bestämma skulle alla otrogna jävlar få rulla en sten upp för en brant jävla backe som stenen aldrig kommer upp för i hela deras jävla liv .

Och det jag försöker säga att det har typ blivit ett tränd och förstöra för varandra ,, och jag har ingen aning om varför, det finns vissa anledningar till varför jag känner som jag gör.
men nu borde jag nog sluta skriva annars kommer detta ta timmar och läsa igenom hah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0